Hockeykamp

Kun jij ook al niet wachten tot de zomervakantie begint? Plan dan nu alvast je eerste leuke week vol! Vanaf 5 t/m 13 jaar kun je je inschrijven voor 3 dagen hockeyplezier op 8 – 9 – 10 juli !

In de zomervakantie van 2024 organiseert Hockeyclub Waalwijk voor alle jongens en meisjes van 5 t/m 13 jaar weer een te gek hockeykamp in Waalwijk. Drie dagen hockeyen met vriendjes en vriendinnetjes, voor een superscherpe prijs! Kwaliteit, maar zeer zeker ook FUN zijn belangrijke ingrediënten.

Tijdens het programma worden verschillende spel-, techniek- en partijvormen gedaan en gaan we ook echte streethockey trucjes leren! Deze kun je aan eind van het kamp aan je ouders showen.

Kortom.. DIT WIL JE NIET MISSEN

SUPER DEAL!

Meld je je voor 1 mei 2024 aan, dan zijn de kosten maar € 99!

Voor wie is het hockeykamp?

Het hockeykamp is voor iedereen van 5 t/m 13 jaar. Van elk niveau is iedereen welkom, of je nu net begint of dat je al jaren ervaring hebt. We delen de groepjes in op basis van niveau, maar natuurlijk kijken we ook naar vriendjes en vriendinnetjes. Hockey je niet bij Waalwijk, maar wil je ook komen, dat mag zeker!

Wanneer is het hockeykamp?

Wie wil er nou een hockeyloze zomer.. Niemand toch? Daarom zal het kamp plaatsvinden van 8 juli t/m 10 juli 2024. Tijdens dit driedaagse kamp zal het aan niets ontbreken: eten, drinken en de tussendoortjes zitten allemaal bij de prijs inbegrepen. De kosten voor het hockeykamp bedragen normaal € 149. Maar als je voor 1 juli aanmeldt, dan zijn de kosten € 125.

Wil jij graag mee doen, maar kun of wil je niet 3 dagen lang, dan kun je dit jaar ook jezelf per dag aanmelden! Hiervoor bedragen de kosten € 50,- per dag. Je kunt dan zelf aangeven welke dag (of 2 dagen) je mee wilt doen.

Hoe ziet het programma er uit?

Iedere dag mag je vanaf 9:30 uur gebracht worden. Zorg wel dat je er uiterlijk 10:00 uur bent, want dan willen we snel gaan beginnen met hockeyen.

De eerste dag beginnen we met het indelen van de groepjes voor het kamp. Ook ontmoet je dan de trainer(s). Na de kennismaking starten we snel met hockeyen, want daar zijn we natuurlijk voor gekomen. Uitdagende oefeningen, die worden aangepast op je niveau. Dat is wat centraal staat bij het hockeykamp. In de pauzes wordt er vooral plezier gemaakt!

We eindigen de dag om 16:00 uur. Wij zouden het fijn vinden als de kinderen uiterlijk 16:30 uur worden opgehaald. Dan hebben wij tijd om alles op te ruimen en ons weer klaar te maken voor de volgende dag.

Kunnen we ons samen aanmelden?

Wil jij samen met je vriendjes en vriendinnetjes in het zelfde groepje? Geef dit aan, dan delen wij jullie samen in. Verder zullen we kijken naar leeftijd en niveau, zodat je het optimale uit jezelf kunt halen en je zo groot mogelijke sprongen vooruit kunt maken. Want beter worden in hockey, wie wil dat nou niet?

Aanmelden of vragen?

Stuur een mail met daarin: je naam, team (van dit seizoen), en club naar events@hockeyclubwaalwijk.nl

Voorwaarde

Aanmelding is pas definitief als de betaling ontvangen is. Wij werken ook met een annuleringsregeling. Deze kosten bedragen 25% van het inschrijfgeld. Afmelden na 1 juli 2024 bedraagt 75% van het inschrijfgeld.